Reacties
Reacties 1 - 50 van 127
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Esther | Schatten ! Een hele fijne en veilige terug reis en… | 4 jun. '14 |
| Cobi Luijt | Ik kon bij je verhaal niet reageren maar wat ik wel… | 4 jun. '14 |
| Wil | We zijn helemaal op de hoogte wat een afstand Eet… | 4 jun. '14 |
| Cobi Luijt | Wij wensen jullie ook een fijne terug reis en die… | 4 jun. '14 |
| Wil | Ja aan alles een eind, die hotelkamer ziet er ook… | 4 jun. '14 |
| Taco & Corine | Wees maar blij met een solide camper: wij stonden… | 3 jun. '14 |
| Wil | Ja het zit er haast weer op en dan weer op huis aan.… | 3 jun. '14 |
| Cobi Luijt | Veel succes met de thuisreis en hopelijk is er nu… | 3 jun. '14 |
| Yvonne | Gaaaaaaaafff!!! | 29 mei '14 |
| Yvonne | Ziet er goed uit Mo en die jurk staat (zit) je fantastisch… | 29 mei '14 |
| Wil | Eindelijk kan je nu rustig gaan slapen je heb je Beer… | 29 mei '14 |
| Wil | Wat vervelend om zo beroerd te zijn, maar gelukkig… | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Altijd leuk zo iets, plotseling ga je weer ergens… | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Hoezo warm en droog? | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Zo, Dennis ook weer in z'n element met dat vuur! | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Gave foto, helemaal Dennis. Trouwens het is net of… | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Zo jij zit daar even lekker zwanger te wezen, je ziet… | 29 mei '14 |
| Cobi Luijt | Dat is echt balen, zeker als je zo moet spugen, hopelijk… | 29 mei '14 |
| Wil | Wat rot dat jullie zo beroert zijn geweest voor taan… | 29 mei '14 |
| Esther | He wat vervelend nou ! Gaat het nu weer beter hoop… | 29 mei '14 |
| Yvonne | Super om jullie reis weer zo mee te beleven. Het is… | 27 mei '14 |
| Taco & Corine | verbeteren jullie nog ons "gok-record"?… | 25 mei '14 |
| Cobi Luijt | Het is zeker weer genieten, zoals jij het beschrijf… | 25 mei '14 |
| Cobi Luijt | Jammer maar heb je geen foto gemaakt van die waterschoenen?… | 25 mei '14 |
| Wil | Hallo De verhalen weer gelezen met veel plezier. Ja… | 25 mei '14 |
| Sikke en Gerry | Lieve Dennis,Monique en mini, Mooi te horen over Brice… | 23 mei '14 |
| Wil | Hallo Een iets minder wild verhaal gelukkig, maar… | 22 mei '14 |
| Cobi Luijt | Jullie zien er weer stralend uit! xxx | 22 mei '14 |
| Cobi Luijt | Vervelend voor jou van je banden-pech maar een geluk… | 22 mei '14 |
| Cobi Luijt | Waar heb ik dat meer gelezen van die andere route?… | 22 mei '14 |
| Cobi Luijt | Ha ha ik zie het al helemaal voor me! | 22 mei '14 |
| Sikke en Gerry | Lieve Dennis,Monique en Liselotje, Sorry,we dachten… | 19 mei '14 |
| Wil | Hallo Wat ziet dat er weer gaaf uit en wat een indruk… | 18 mei '14 |
| Cobi Luijt | Gaaf hoor, Dennis jij heb vast geen hoogtevrees! | 17 mei '14 |
| Cobi Luijt | Heel indrukwekkend! | 17 mei '14 |
| Cobi Luijt | En voel je de mini al? | 17 mei '14 |
| Remco | Beetje laat maar toch nog van harte! | 16 mei '14 |
| Cobi Luijt | Weer lekker genieten van jullie verhalen, maar goed… | 16 mei '14 |
| Cobi Luijt | Dennis, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ik… | 16 mei '14 |
| Cobi Luijt | Een geluk bij een ongeluk, anders had jij niet gaan… | 16 mei '14 |
| Wil | Hallo` wat een mooie foto`s. Groetjes xx | 16 mei '14 |
| Wil | Hallo Dennis en Monique We hebben de verhalen weer… | 16 mei '14 |
| Esther | Ziet er weer fantastisch uit | 16 mei '14 |
| Jeroen | Gefeliciteerd jongen | 16 mei '14 |
| Wil | Hoi Dennis en Monique Dit keer geen water maar vuur… | 14 mei '14 |
| Esther | Word vast weer een fantastische reis | 12 mei '14 |
| Cobi Luijt | Zo dat ziet er weer goed uit. Lekker gevuld ook weer… | 12 mei '14 |
| Wil | Hallo luitjes Ja het is al weer een jaar geleden,… | 11 mei '14 |
| Cobi Luijt | Gezellig, altijd leuk om jullie zo te kunnen volgen.… | 29 apr. '14 |
| Cobi | Een hele fijne vlucht. Wel blijven bewegen hoor! xxx | 25 jun. '13 |
1 2 3 Volgende »


- Esther: Schatten ! Een hele fijne…
- Cobi Luijt: Ik kon bij je verhaal niet…
- Wil: We zijn helemaal op de hoogte…
- Cobi Luijt: Wij wensen jullie ook een…
- Wil: Ja aan alles een eind, die…
Alle reacties »