Naar huis!

24 juni 2013 - Vancouver International Airport, Canada

Hallo!

Nog een half uurtje en dan gaan we boarden. We hebben onze optionplus helaas niet in het vliegtuig, dus geen extra beenruimte, dat gaat niet bij een her boeking, maar we hebben gelukkig wel onze extra bagage gratis meegekregen.

Gisteren een leuke dag in downtown Vancouver gehad. De metro brengt je daar precies waar het leuk is! Metrotown dus.... zeg maar 3 x het Alexandrium op elkaar. Daarna door naar het centrum, lekker toeristisch rondgelopen en nog een heerlijke burger gegeten in een leuk restaurantje midden in het centrum.

Sommige mensen zeggen dat er zoveel zwervers e.d. zijn, wij hebben er maar 2 gezien en het was nou ook niet zo dat dat een onveilig gevoel gaf, dat heb ik sneller in de metro in Rotterdam... Wij vonden Vancouver een leuke stad en na tweemaal alleen het vliegveld te hebben gezien was dit ook wel eens leuk :-)

Nu nog 1 x bij de Starbucks en dan zijn de dollars op :) en dan naar huis....ook best wel weer lekker!!!