Daar zijn we weer......

10 mei 2014 - Ellensburg, Washington, Verenigde Staten

We staan op camping nr 1, een koa in Ellensburg en duiken zo ons bed in.
De reisdag van gisteren was lang, maar bijns alles verliep voorspoedig. Klein detail, we vlogen ineens met een Boeing 747 en die heeft een andere indeling, dus zaten wij super krap ipv lekker languit met de gekochte extra beenruimte....dus we moeten nog even met British Airways in overleg....
Hotel was prima en om 6.15 liepen wij vanmorgen richting ontbijt, 9.00 stond de pendel van het camper bedrijf voor de deur en om 13.00 waren we, na 1.5 uur boodschappen doen en $300 minder op de creditcard. echt onderweg.

Nog geen spannende dieren gezien, zal ook bijna niet gebeuren denk ik, wel een kolibrie... Daar word je best nerveus van zo snel bewegen die, en ze zijn echt heel klein.

Dat was het wel zo'n beetje, morgen richting Boise.

Groetjes!

1. Wil:
    11 mei 2014
    Hallo luitjes
    Ja het is al weer een jaar geleden, en nu zitten jullie alweer onderweg voor een nieuw avondtuur wat gaat de tijd toch snel.
    Geniet er lekker van en we kijken uit naar jullie nieuwe verhalen veel plezier liefs van ons xx
  2. Esther:
    12 mei 2014
    Word vast weer een fantastische reis
  3. Wil:
    14 mei 2014
    Hoi Dennis en Monique
    Dit keer geen water maar vuur er zn groot te bos branden in het yosemite park dus hou het goed in de gaten.
    Wees voorzichtig.
    groetjes ons xx