Viva Las Vegas

24 mei 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Jawel, we zijn in het gok mekka van Amerika, Las Vegas en het eerste wat opvalt zijn alle lichtjes, ook overdag blinkt en knippert er hier van alles. En het is hier DRUK!!!

Het wordt hier al om 19.30 donker dus snel richting de Strip. Hier gaat een pendelbus (hop on/hop off) op en neer en dat scheelt heel veel lopen, dus vlakbij de camping instappen, naar het einde rijden en terug lopen. Wij zitten redelijk aan het einde en de andere kant op schijnt echt niets te zijn, dus er was ook niet veel keuze.

Behalve alle stripfiguren die je kan bedenken, Elvis, showgirls en weet ik wie nog meer hier allemaal verkleed rond lopen om mee op de foto te gaan is er zoveel te zien.

Elke 15 minuten gaan de fonteinen van het Bellagio aan en die doen dan een soort dans op muziek, bv Big Spender, en daar staat dan ruim 1000 man naar te kijken, maar dat is dan ook wel erg spectaculair. Verder vooral veel mensen, lampjes en winkels.

De shows hebben we maar aan ons voorbij laten gaan, kost echt goud. Maar iedereen die geen hits meer scoren treden hier op, Guns 'n Roses, Shania Twain, Donnie en Marie Osmond, Olivia Newton John, Matt Goss (van Bros)  Meatloaf noem maar op.

En de grote namen van dit moment zijn echt veel te duur, of klem uitverkocht, Bruno Mars, Tiesto, Cirque du Soleil.

Na 3 uur sjokken, ik kan het niet anders noemen waren we weer terug bij de camping. Morgen wordt een rustdag ;-)

En die rustdag was dus vandaag ;-) En hoe beter die door te brengen in DE shopping Mall van Las Vegas, Premium Outlet Center North. Het is dat ik geen verjaardagsfeestjes meer geef en het te ver weg is, anders zou die elk jaar daar zijn ;-) Het is ook niet overdekt, maar gewoon zoals bv de Schoof maar dan 10 x zo groot....

We weten nu al dat we dingen moeten gaan achterlaten want we hebben ontzettend veel gekocht. Hier is outlet gewoon mode van 2014 maar dan goedkoop, en het is hier al goed koper dan in Nederland. Er zit van alles, Boss, Armani, Nike, Adidas, America Apperal (of Google m even, er zitten 150 winkels.....) Ik heb nog een leuk Armani jurkje gepast (van $925 voor $475) maar dat was me dan net iets te prijzig, maar ik heb wel (onder andere) hele leuke jurkjes (geen tricot ;-)) gekocht in de enige positiewinkel in de Mall, maar die zien jullie nog wel voorbij komen.

We waren er om 12.30 en om 17.30 vonden we het wel goed, En Dennis heeft geen enkele keer geklaagd ;-), maar die heeft dan ook wel heel veel gekocht....

Heb ook al een hele verzameling schattige babydingetjes gekocht, dus ik ben tevreden ;-)

Omdat we beiden te gaar waren om nog te koken zijn we wezen eten bij Circus Circus, het hotel naast dit terrein en die hadden een buffet met zoveel lekkere en aparte dingen dat het die $20 p.p. meer dan waard was.

Nu zitten we weer in de camper, het is buiten denk ik nu nog 24 graden, morgen gaan we naar Death Valley en dus gaan we vroeg op.

Volgens mij is er pas weer internet na Yosemite, daar slapen we maandag en dinsdag, dus het kan even duren, maar er komt weer een berichtje!

Groetjes van ons vanuit een warm en zonnig Amerika!

1. Wil:
    Hallo
    De verhalen weer gelezen met veel plezier.
    Ja jullie beleven weer heel wat gekke mensen en prachtige natuur.
    Dus je hebt je hart op kunnen halen in die babywinkel ben benieuwd. Ik ga weer stoppen goeie reis door de Death valley. Dikke kusxxxxxxxxxx
  2. Cobi Luijt:
    25 mei 2014
    Het is zeker weer genieten, zoals jij het beschrijf is het net of we er ook zijn. :-). Ga zo door met kopen en er moet een koffer bij zo te lezen. Geniet maar lekker van al het moois en een fijne trip verder. Dikke knuf uit Zevenkamp.
  3. Taco & Corine:
    25 mei 2014
    verbeteren jullie nog ons "gok-record"? 25 cent in de slotmachine, 75 USD cash out! De kunst is om dan te stoppen, maar dat snappen Amerikanen niet.

Veel plezier verder!

T&C&T&M&X
  4. Yvonne:
    27 mei 2014
    Super om jullie reis weer zo mee te beleven. Het is echt genieten van de leuke verhalen en foto's. Veel plezier nog. Liefs van Yv