Yosemite......ff lekker niksen

27 mei 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Hallo daar,

inmiddels weer opgeknapt. Maandag was nog een wat flauw dagje, maar ook al weer een stuk zelf gereden. Rond een uurtje of 3 kwamen we aan via de zuid ingang in Yosemite, Ook dit park zag er weer heel anders uit dan alle anderen maar ook weer mooi, met lekker weer en een goede temperatuur (30 graden).

Aangekomen op de camping hebben we eerst gezocht naar wat boomstammen om de boel een beetje recht te krijgen, het was echt een knollenveld, maar de plek zelf was mooi en groot. Na te zijn geïnstalleerd heeft Den een vuurtje gemaakt en hadden we de avond verder lekker vrij en hebben we op de laatste batterijminuten nog een film gekeken :-)

Dinsdag heel erg uitgeslapen, ook wel eens lekker! We reden pas rond 13.00 van de camping weg en de eerste stop was de Bridalveil falls, een mooie waterval, op het moment de je je hoofd echter weer uit de camper is het bloedheet, daarom besloten om eens een kijkje te nemen bij de rivier. Overal langs de weg waren inhammen om te parkeren. We vonden er 1 waar nog geen andere auto stond en daar was ook nog een precies genoeg plek voor onze luxe tuinstoelen (lang leve de Walmart), uiteindelijk hebben we hier tot 's avonds in de zon gezeten, geluncht, verse kersen gegeten (onderweg gekocht voor €1.75 per kilo, echt waar), beetje gelezen, af en toe wat pootje baden en verder helemaal niets gedaan, zo lekker :-) Het was nog wel 45 minuten terugrijden door de (onverlichte) bergen naar de camping, en we moesten natuurlijk de boel weer op een stam of steen rijden daarom rond 19.00 toch maar terug naar de (ook onverlichte) camping, of zeg maar gewoon, aardedonker!.

En toen................jaaaaaaaaaaa...........mensen langs de weg met een camera, dat kan in dit geval maar 1 ding betekenen...een beer!!!

Jawel, ik heb mijn beer :-) een mooie grote roodkleurige zwarte beer.....de dag was al gewelidg, maar dit was de kers op de taart :-) :-)

Morgen weer een reisdagje richting Mount Shasa, daarna naar Crater Lake National Park

De groeten!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil:
    29 mei 2014
    Eindelijk kan je nu rustig gaan slapen je heb je Beer ,je moest er duizenden km voor rijden , nou ik ga wel even naar Blijdorp.
    veel plezier verder.