11/12 mei Rijden rijden rijden…..

11 mei 2014 - Twin Falls, Idaho, Verenigde Staten

De eerste 2 dagen bestonden eigenlijk alleen maar uit kilometers maken.

Het blijft leuk om naar de megagrote reclameborden langs de weg te kijken, 2 sprongen er weer tussen uit:

Een kies met in zijn ene hand een jedi zwaard en in zijn andere een pakje flosdraad en dan de tekst: May the floss be with you, ik vond m erg grappig.

Het 2e bord was nog groter en stond na een klein plaatsje met daarop de waarschuwing: Warning, Red light District ahead, guard you’re children…… en vervolgens zagen wij helemaal niets….

In Boise weer overnacht op een KOA, en weer vroeg naar bed. De volgende ochtend wakker geworden met een strakblauwe lucht buiten, maar met rookwolkjes binnen…van de kou dan. De verwarming deed het niet meer. Overdag niet zo’n ramp, het is al best aardig qua temperatuur, maar ’s avonds en vooral als je je bed uit moet komen, niet erg comfortabel. Fraserway gebeld en die hebben een monteur geregeld in een plaatsje op de route, Twin Falls. Na wat heen en weer bellen en sms’en met de betreffende monteur uiteindelijk afgesproken op het parkeerterrein bij de lokale MacDonalds. Daar kwam Ron, de monteur, er al snel achter dat het een iets grotere reparatie zou zijn en hij had ook nog wat andere afspraken. Uiteindelijk bereikt dat wij paar uur zouden wachten en dat hij dan zou zorgen dat alles werd gemaakt.

Het was inmiddels middag dus wij eerst maar eens lunchen in de lokale mall, waarna we direct besloten dat Monique zou gaan shoppen en Dennis buiten de canyon ging bekijken, best een goede verdeling  1.5 uur later, door mij volledig doorgebracht in de Victoria Secret winkel , Dennis schijnt basejumpers te hebben gezien ;-), kwam Ron netjes op de afgesproken tijde weer aanrijden (viel niet tegen!!) Daar bleek dat het toch niet ging lukken en verwees hij ons naar een camping waar hij dan ook, met het goede onderdeel, naar toe zou komen.

Alles is uiteindelijk prima opgelost, verwarming werkt, camping was klein maar prima en de volgende ochtend werd het ook weer warm!

grtjs!

1. Cobi Luijt:
    16 mei 2014
    Een geluk bij een ongeluk, anders had jij niet gaan shoppen en had Dennis geen basejumpers gezien! xxx