Kleine verandering in de plannen

28 mei 2014 - Mount Shasta, California, Verenigde Staten

Goedenavond (het is hier nu 22.00),

Vandaag weer de hele dag gereden door het mooie en zonnige Californië. Onderweg veel fruitboomgaarden (sinaasappel, citroen, druif), olijven, kersen en aardbeienvelden gezien, eindelijk weer een Starbucks gevonden in Oakdale (geen Holden of Lily tegengekomen ;-)) en best een leuke trip gehad.

Onderweg ook weer veel borden gezien van mensen die weer ergens voor willen worden gekozen, voor Sheriff, rechter, openbaar aanklager, voorzitter van de boeren vakbond, in de senaat, noem maar op. Dat kennen wij helemaal niet, behalve in verkiezingstijd. Het ene bord is nog kleurrijker dan het andere al dan niet gecompleteerd met een foto van de persoon in kwestie, die je dan met zo'n gerestaureerde, gebleekte net niet oprechte prodent glimlach aankijkt. Ik zou dan acuut niet meer op de je stemmen, hier schijnt dat vertrouwen op te wekken. Het mooiste bord vond ik van 1 of andere Joe, die wilde graag Sherriff /coronor worden, een duobaan.....als er dan iemand wordt doodgeschoten hoeft hij er geen hulp bij te halen....

Maar goed, inmiddels staan we op de KOA bij Mount Shasta en hebben we een kleine routewijziging. Alle campings bij Crater Lake zijn nog gesloten en het sneeuwt er..., daarom na wat gepuzzel besloten morgen richting Mount St Helens te gaan, daar zijn we dan vrijdag, daarna door naar Anacortes waar we dan zaterdagochtend met de ferry naar Vancouver Island overvaren en daar nog 3 dagen gaan rondkijken. Het weer is er goed en dat gedeelte hebben we nog niet gezien. Dinsdagmiddag varen we dan naar Vancouver terug.

Ik ga er eens mee stoppen, en nog ff luieren, het is tenslotte nog steeds vakantie hier!!!!

Tot de volgende keer!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cobi Luijt:
    29 mei 2014
    Altijd leuk zo iets, plotseling ga je weer ergens anders heen.
    Genieten jullie nog maar lekker hoor, hier regent het alleen maar.