Er is er 1 jarig....

13 mei 2014 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Errrrrrr is er 1 jarig hoera hoera, dus ontbijten we met Donuts met kaarsjes er op J

Hierna weer vroeg op pad richting Salt Lake City. Tijdens 1 van de pauzes onderweg nog een stapel info brochures opgepikt en daar stond een eilandje in, midden in het Salt Lake, en we was een camping, oftewel, misschien is het wat.

Uiteindelijk was het geweldig, de camping koste $5 (€ 3,75), met een geweldig uitzicht op het meer waar ook de zon onder ging. Maar goed, zo mooi en zo goedkoop, daar moet iets mee zijn….en dat bleek als je even ging zitten buiten bij de camper, je werd gelijk belaagd door honderden kleine stekende mini fruitvliegjes, blijkbaar zijn die actief tussen 8.30 en 20.30 want daarvoor en daarna hebben we ze niet meer gezien.

Om aan de beestjes te ontsnappen zijn we maar een stuk gaan toeren, er was tenslotte wel één weg op het eiland J

Voordeel van rijden rond de zonsondergang is dat de dieren actief worden dus veel herten, antilopes, hazen, coyotes en bizons gezien, best weer leuk, aangezien we deze reis eigenlijk alleen rekening hadden gehouden met hagedissen e.d

Woensdag weer vroeg op pad richting Moab/Arches National park.

1. Cobi Luijt:
    16 mei 2014
    Dennis, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ik lees dat je het met honderden gevierd hebt. XXX