BIjna voorbij

3 juni 2014 - Vancouver, Canada

Hoi!

Dit is het laatste blogje van deze vakantie (ervanuitgaande dat we deze keer niet overstromen of iets dergelijks ;-))

We zitten nu weer in het Sandman Signature hotel en dus heb ik net heeeeeeeeeeeel lang onder de douche gestaan, best lekker na 4 weken douchen op campings in van die douches met kieren tussen de deuren en in het mini doucheje van de camper.

Vanmorgen op het gemakje vertrokken vanuit Port Renfrew, nu was dat gemakje ook min of meer noodzakelijk want de weg was niet zo goed, smal en bochtig dus hard ging sowieso niet...we hebben ook eigenlijk helemaal geen 'echte' campers in die hoek gezien, alleen trucks zoals de onze, motorrijders en tentmensen (met gewone auto's).

Rond de middag kwamen we aan bij Lake Chowichan en daar hebben we maar eens lekker op het terras wat gegeten en deze keer geen burgers maar een wrap voor mij en fish & chips voor Den. Die burger hebben we trouwens net wel gegeten hoor, we zitten tenslotte nog steeds in het (ham)burgergedeelte van de wereld.

Verder weinig bijzonders, nog steeds lekker weer en nog steeds veel bomen en meren onderweg. Omdat we aan de vroege kant in Nanaimo waren hebben we een veerboot eerder genomen, waar nog even prachtig laag een bold eagle overvloog, en waren we om 18.00 hier in het hotel.

Morgen camper inleveren en dan terug naar het hotel om hier beetje te hangen tot we naar het vliegveld moeten. We vliegen pas om 20.30 dus dat gaat even duren. Gelukkig hebben we nog voldoende proviand (lees Ribbelchips, Dorito's en flessen drinken) om deze avond en morgen door te komen dus jullie hoeven je niet ongerust te maken ;-)

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op dit blog via dit blog zelf, sms, mail en whatsapp, wij vonden het erg leuk om die te lezen.

Een aantal van jullie zien we vrijdag al weer op de verjaardag van mijn vadertje, en de rest hopelijk snel weer!

groetjes vanuit een mooi Vancouver

Liefs,

Dennis, Monique en mini

1. Wil:
    4 juni 2014
    Ja aan alles een eind,
    die hotelkamer ziet er ook niet slecht uit lekkere grote bedden.
    We vinden het weer heel fijn om jullie een vrijdag weer te zien ,en dan te zien hoe je buik is gegroeid,want4weken is best lang.
    We wensen jullie een goede terug reis Dikke kus van onsxxxxxxxxxxxx
  2. Cobi Luijt:
    4 juni 2014
    Wij wensen jullie ook een fijne terug reis en die buik willen we ook wel even zien. Je hebt hem goed verborgen gehouden. :-)