Laatste stop voor Yellowstone

4 juni 2013 - Greybull, Wyoming, Verenigde Staten

Jawel, toch nog een berichtje. We zijn vandaag iets verder doorgereden dan gepland en staan nu (weer) op een KOA camping in Greybull.

De eigenaar hiervan is een Nederlands echtpaar, en dat is goed te zien aan de inrichting van het park. Overal hanging baskets, (nep) tulpen op het toilet, en perkjes met viooltjes. Ziet er erg gezellig uit.

Voor we hier echter waren hebben we een aparte reis gehad, we hebben door sneeuw en mist gereden, langs plekken waar ook echt nog veel sneeuw lag een pass van bijna 3 km hoog gepasseerd en aan de andere kant van de bergen....weer ZON en hoe. We zijn zelfs het zwembad ingedoken op de campground, was heerlijk water en niemand anders in de buurt :-)

We hebben voor 2 nachten een reservering in Yellowstone en daarna kijken we waar we gaan staan, we starten iig op Bridge Bay campground.

Jullie alvast goedemorgen, wij kijken nog even een filmpje en duiken ons bed in

See ya!

1. Esther Biesbroek:
    9 juni 2013
    Hoi Monique en Dennis. Wat een verhalen en prachtige foto's. Het lijkt bijna niet echt. Toch zit ik nog wel te wachten op een verhaal met een beer. Ik heb al vele dieren voorbij zien komen, maar....is die berenspray nou al gebruikt?? Geniet nog van jullie resterende reis en .....van elkaar. Groetjes van ons.